Måndan efter prao 14/11

Hej hej allihopa!!!
Har haft en bra men ganska utmattande dag med fys träning med mr. Elf..., gud vad han körde med oss asså! :P Kom hem och ringde min chef på Fotografiska direkt för att acceptera garderobsjobbet som jag blev erbjuden. Hon sa att jag kunde komma på fredag, och att vi skulle prata lite mer om det, så jag fick alltså jobbet!!! JIPPIIEEEE!!! :) :) :) Hon sa också att jag ska kanske börja redan i helgen, c'est super pour moi! :)
På läxfronten är allt ganska lugnt, är klar med science lab report, franska brevet och de två matteläxorna. Bara, eller inte, SO uppsatsen och Science provet kvar då... Har planerat upp arbetet rätt så bra, så jag tror att det kommer gå ganska smidigt här! :D
Dagens outfit kommer här:




Kjol - Indiska
Skjorta, strumpor och cardigan - H&M

Boots - Skopunkten
Hade örhängen och halsband också, men de fick åka av innan idrotten.

Utlottningen av Nick Brandt posters slutar klockan åtta idag, och de som har kommenterat är på god väg att vinna!
Nu blir det te med mamma! <3

Kommentarer
Postat av: Eyra

När skriver du vinnaren? :D

2011-11-14 @ 19:30:31
URL: http://sukkersukker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0