Helgens inköp <3

Hej hej!
Här kommer jag, lite utmattad efter allt pluggande sen igår plus idag. Är klar med lab-reporten och har gjort båda matteläxorna, planerat ut hela min SO uppsats och tränat på kemi provet. Måste bara bli klar med mitt franska brev tills imorrn så ordnar allt sig nog! :)
I helgen var jag på Myrorna och köpte denna fina tröja med axelpuffar för bara 145kr, märket är Nordiska Komapniet, alltså NK, så det är verkligen inte så illa för den!!! :D

Boris sover alltid på min säng nuförtiden!!!


Köpte också en lång, fin mörkblå och mörkgrön ullkappa för bara 80kr (!!!), ingen bild på den för den ska lämnas in på kemtvätt så den ska bli fin och len! Den var helt ren när jag köpte den, jag vill bara ta extra hand om den! :)

Det blev också ett snyggt halsband från Ur och Penn och bruna ögonskuggor från H&M, bra kvalité på ögonskuggorna där ( i alla fall på de "duos") faktiskt.



Det var allt från mig idag, hörrni! Måste gå och tvätta håret och sen skriva franska brevet. Har en känsla av att jag får sitta med den på morgonen imorrn också...

Ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0