Första prao dagen på Fotografiska!

Hej hej på er!!! :)
Idag var det min allra första prao dag, och det var på Café och Restaurang på Fotografiska. Jag hade inga som helst förväntningar, för mig kunde vad som helst hända, och det jag fick se tror man aldrig händer när man sitter där och äter sin lilla grillade macka.
Det som jag fick göra först var att polera bestick, och det är kanske inte det roligaste arbetet ever men det måste göras för nöjda kunder. Man tar bara för givet att besticken måste vara rena, men det finns lite hårt arbete(av mig) bakom det. :P När jag var klar gick jag ut till själva caféet och började "plocka", alltså städa undan brickor och sortera allt vidare resten i köket. Det var mycket skönare och intressantare än poleringen eftersom man fick möta kunder och vara lite trevlig. Personalen var alla jättesnälla och alla log och skojade hela tiden, så atmosfären var det inget fel på! :)
Dagens outfit bestod av svart topp och svarta byxor, den klassiska restaurang klädseln så att säga.
Här fick ni en liten inblick på min allra första prao dag, det var verkligen ett nöje för mig! :D

Ses senare! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0