Andra praodagen på Fotografiska!

Hej hej!
Är hemma från min andra dag som praktikant på Fotografiska café och restaurang. Dagen har varit väldigt rolig och händelserik! :) Fotografiska caféet är ju inte bara ett café, utan de organiserar också konferenser och event, och det var det jag fick vara med om. Det var ett event på 160 pers som skulle hållas och jag skulle vara med och hjälpa till. Det serverades mat och dryck och så var det lite mingel, jag gick runt och samlade ihop alla tallrikar, glas osv, man skulle le och vara trevlig hela tiden, för det var verkligen ett seriöst företag. :D Det kändes jättebra att få vara med och delta i en sån stor sak, och man tänker inte på hur mycket hårt arbete som ligger bakom det ytliga!
Nu ska jag sätta på tevattnet, har nämligen köpt kanelbullar på vägen hem, mums mums ska det bli nu!!! Gossip Girl får man inte heller missa!
Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0