X-men

Hej hej!
Grattis Sverige på din dag, hur många år blir det nu.........ja, det blir många i allafall! :)
Idag har jag ägnat dagen åt att åka till Länna och köpa en present till mammas födelsedag med pappa. Vi köpte en jättehög och ganska stor klacksko som är gjort av en fin svart sten. Hoppas det uppskattas av mamma!
Nu har jag varit hemma och kollat på den första X-men filmen som heter just så, X-men. Den handlar om hur så kallade mutanter, människor med speciella krafter försöker bevisa att de inte är farliga för den vanliga mänskligheten. I varje fall gör mutanterna på doktor Xaviers sida det, mutanterna som är på Magnetos sida vill utbryta ett krig mot människorna och visa att de fortfarande är starkare. Handlingen kretsar mest runt Wolverine - han som kan dra ut metallklor ur sina knogar, och Rogue - hon som nästan kan döda en med beröring.
Jag blev positivt överraskad när jag insåg att jag tyckte i själva verket att filmen var underhållande och rolig. Nu kan jag säga att om ni vill börja att kolla på X-men och ni inte har sett på någon film förr, gå inte på bio och se den nyaste femte filmen. Börja med den första och följ handlingen och historien, det blir mycket mer spännande då, jag lovar!


Ska surfa in på hm.se och kolla på deras rea för hundrade gången!

Vi ses! :)

Kommentarer
Postat av: Eyra

hejhej! jag kommer tyvärr med sorgliga nyheter. allt utom sminket var köpt på loppis och sminket köpte jag i en butik vid mitt landställe ca 3-4 timmar bort från stockholm... ledsen :( de kanske säljer sminket någon annanstans också? märket är wet n' wild om du vill leta vidare :)

2011-06-06 @ 18:16:38
URL: http://sukkersukker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0