To the beach tomorrow

Har just packat ner handduken i strandväskan för morgondagens utflykt med klassen till Flatenbadet. Har inte varit där nån gång så det kommer bli kul att se hur det är där... Mat kommer jag att köpa där än att ta med en macka som kommer att bli varm och typ rinna över hela väskan och allt annat, nä, jag tar med mig bullar, mandariner och en fanta exotic så kommer allt ordna sig.
Outfiten blir bikinin under min nya korta jumpsuit, ni får självklart se bilder imorgon! :)
Så här kanske man skulle vilja se ut på stranden imorgon, men det här händer maybe only in the magazine world! :)


Elle UK, June Edition... <3

See y'all on the beach!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0