Mammas födelsedag och biblioteket

Hej hej!
De dagarna jag inte har uppdaterat här på bloggen har jag firat mammas födelsedag, 10:de, varit på Barakrby handelsplats, 11:te, varit i stan med pappa, 12:te, och varit i Handen på biblioteket och läst medans jag åt sura nappar - en tradition när jag kommer till bibblan. :)
Idag ska jag möta upp mamma i Farsta centrum, vet inte riktigt vad vi ska göra, men det blir nog det vanliga, gå runt i butiker och shoppa! :D Jag och mamma har bestämt oss för att ta en sista minuten resa till någon plats i sommar, vi funderar mellan Turkiet eller Grekland, vi får se vilken resa som kommer upp helt enkelt.

Så såg min mamma ut när hon var ungefär 25år!


Juste, ville berätta för er att jag har tagit över familjens kamera och den är nu min! Lägger upp bilder från den senare, Marta goes fotoexpert säger jag bara!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0