Ja, sjuans skolavslutning :)

Idag var det sommaravslutning för oss i Internationella Engelska skolan i Enskede, den som man alltid mer eller mindre har längtat till.
Sjuan har flygigit förbi som om den vore en supersnabb åskblixt följt med en åskknall. Man har blivit ett år äldre, fått mer kunskap instoppat i sitt huvud och upplevt mer upplevelser med moment som man aldrig kommer att glömma. För mig har sjuan haft mer solstrålar än mörka moln, som t.ex allt det jag har vunnit, idag vann jag förresten academy awards för sjuan i engelska och svenska. Ett stort leende bildas på mina läppar när jag tänker tillbaka och reflekterar hur förvånansvärt underbart detta skolår har varit.
Jag kan fortfarande inte tro att om bara ungefär två månader ska vi börja i åttan, skolåret då de nya betygen och nya känslorna kommer. Man får helt enkelt ta allt steg för steg, inte hoppa över någon bara, och se till vilka höjder det tar en till. :) :) :)

Nu till outfiten, idag hade jag en klänning från H&M trend som jag köpte ungefär i januari/februari, såg den och tänkte direkt att den skulle passa utmärkt till skolavslutningen. :D Lockade också håret utåt för att få det mer livligt och somrigt.




Jag gav också blommor till mr.Larsson och mr.Flynn som tyvärr ska sluta. I mr.Flynns blommor följde det med en dikt som jag har skrivit om ämnet Science. Lite kul med annat än blommor, tycker jag. :-)

Har sett på både X-men 2 och 3, jättebra filmer som är intresseväckande. Rekommenderas! :)

Ha det super!

Kommentarer
Postat av: Eyra

Hej! måste bara säga att du är rätt så lik annie från



http://thefashionmirror.blogspot.com/



med håret och allt!

2011-06-09 @ 22:24:21
URL: http://sukkersukker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0