Julklapparna är gömda!

Hej hej!
Har haft det ganska lugnt sedan det senaste inlägget... Shoppat julklappar, köpt en lila manchester kavaj på Myrorna, och lärt mig refrängen på piano av Someone like you. Ibland vill jag uppdatera, men fingrarna skriver bara inte! Jag måste göra nåt åt det, eftersom jag älskar att blogga och skriva av mig, och tack till er alla som läser min blogg, ni motiverar mig att få bloggen ännu bättre! :) <3
Nu när alla julklapparna är på plats på ett hemligt ställe i mitt rum är det en sak som fattas, nämligen julkorten! Älskar att göra dem själv, med egna händer alltså. Främst är det till föräldrarna, men ska kanske skicka en eller två till mina vänner, håll utkik i era brevlådor!!! :P
Här kommer en really awesome song av Muse, Stockholm Syndrome!

Får lägga mig nu för att ha energi till fler inlägg och till många julkort! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0