Yesterday+today

Hej hej!
Jag hoppas innerligt att ni som börjar skolan imorgon njuter av denna sista "fria" dag väldigt väl! :) Imorgon is the big day för mig, första dagen av åttan. Kan nån som är i samma sitution fatta det?!?! Tiden går som snabbt rinnande vatten i en porlande bäck, man hinner bara se att det blänker till och skimrar på ett ställe när solen träffar tidvattnets strålar. Själva ögonblicket flyger bara förbi... Imorgon börjar en ny och spännande fas av våra liv, och vi måste acceptera det så gott vi kan!
Så länge ni tittar på klockan och ser tiden flyga förbi kan ni jättegärna också kolla in min outfit här nedan! :)


Jag ser lite orolig ut på den här bilden eftersom det var en jättestor grupp av turister som gick på samma gata och alla kollade, så jag bad mamma att fota fortare! :D

Hatt - Åhlens
Blazer - Monki
Klänning - H&M
Strumpo  - H&M
Skor - Bianco
Scarf - mammas
Väska - H&M
Klocka - Casio (kul att nämna nya klockan också :P)

Nu ska jag gå och äta lite pizza och senare blir det nagelmåling. Rött eller oranget, måste välja...

See u all! :)

Kommentarer
Postat av: N I K E - en blogg om allt♥

Lägg till mig på bloglovin så lägger jag till dig ! :)

Säg till bara när du har lagt till mig så lägger jag till dig ;) ♥



http://www.bloglovin.com/blog/2489515/nikes-blogg

2011-08-15 @ 16:42:02
URL: http://nikeez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0