Kalas

Var på Josefins kalas idag, grattis Josefin, 13 år!!! :)
Hon hade bjudit mig och några andra kompisar från hennes skola.
Först så delade vi ut presenterna, jag gav henne ett presentkort på 200kr i Haninge centrum.
Efter det så åt vi jordgubbstårta och bullar, jag åt säkert sju stycken bullar eller nåt :P
Hon hade ju bjudit fyra andra kompisar från hennes skola, så Jossan och två till pratade bara om manga HEELA tiden. Vi andra satt bara och kollade på varandra och sa knappt nånting. Som tur var så skulle vi se på film, vi såg på nån svensk komedi, kommer inte ihåg vad den heter. Den var rolig i alla fall. Hela kalaset var ganska roligt, förutom manga snacket som jag inte förstod nånting av.
Igår var det ju Eurovison song contest final. Gissa vem som vann??? TYSKLAND!!! :)
Deras låt var verkligen jättebra, den hette Satellite.
Här får ni videon, ser ni hennes tatuering på armen? Om det är nån som ser vad det är, så kommentera gärna! :)




Låten är jättebra! :)
Ses
//Marta

Kommentarer
Postat av: ghadia

hej!

Jag "tror" att jag såg tatueringen :)

2010-05-31 @ 17:16:38
URL: http://itsmegaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0