Experimentera

Ska börja med Science fair idag.
Jag måste ha jod till mitt experiment, men man hittar ju inte det någonstans!!!
Jag kolla i apoteket, där sa de att den hade gått ut ur sortimentet. Jag fattar inte hur jod kan gå ut ur sortimentet när det är så många som har sår på kroppen och måste stoppa blödningen eller bara täcka såret. De tror nog att plåster räcker.
Idag ska jag nog också kolla på Hercule Poirot på tv4play, får se om jag hinner.
Idag är det också den dagen då dem på www.svenskscrapbooking.se ska utse vinnaren av 11 stämplar från Vilda stamps. Hoppas verkligen att det är jag :)
Tror inte jag ska skriva nån mer inlägg idag. Imorgon kommer jag att skriva om hockey, för imorgon spelar Ryssland mot Kanada. Det blir verkligen en tuff match.
Ha en trevlig dag.
//Marta

Kommentarer
Postat av: tove söderström

sv: precis! 7 timmar som dras bort kan en ensamboende handla mat för i en månad! Sibylla är dock bra. De skulle jag helt klart kunna äta! :)

2010-05-19 @ 21:58:46
URL: http://tovuss.blogg.se/
Postat av: tove söderström

sv: jag vet om att det ligger en på StEriksplan, odenplan, rådmansgatan. Det finns lite här och var.. tyvärr är det inte lika vanligt som donken :/

2010-05-19 @ 22:25:06
URL: http://tovuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0