Eurovision song contest 2010

Idag har det regnat hela dan så jag har inte orkat gå ut nånstans.
Är äntligen klar med mina science fair punkter, hypothesis, conclusion och sånt. Ska typ klippa ut katrongbiten ur kartonglådan och klä det med papper.
Idag är det ju den stora Eurovision song contest finalen i Oslo. Till och med om Sverige inte är med så tänker jag ändå titta. Kommer kanske inte heja på Ryssland och Vitryssland som förr för att låtarna är lite dåliga. :)
Det är typ första gången Ryssland skickar en sååååå dålig låt.
Vet inte direkt vem jag ska heja på då, kanske på Rumänien och Belgien... Ukraina har i för sig också en bra låt men scenframträdandet är inte 100%.
Ska ni kolla på Eurovison idag, till och med om Sverige inte är med???
Jag ska det i alla fall. Här kommer låtarna som jag tycker om:

Rumänien



Belgien



Ukraina



Hoppas ni kollar på Eurovision idag :)
Ses
//Marta

Kommentarer
Postat av: ghadia :)

Hej hej Marta! :)

bara en liten fråga..

hur sätter du in youtube videos i din blogg?? :)

Det skulle var snällt om du berätta :)

Tack!

2010-05-29 @ 20:16:13
URL: http://itsmegaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0