Myrorna höstfynd 3/9

Hej hej!!!
Idag har jag varit på en hel shoppingrunda bara i en butik, nämligen Myrorna. De har fått in massor med höstaktuella plagg som ser ut precis som nya! Jeansen är ju bara superbra, köpte mina TIGER jeans för bara 60kr!!! Kan ni fatta det!?!? Normalt kostar de ju runt 1200...
Efter mina inköp har jag faktiskt insett att jag måste rensa min garderob för att få plats med grejerna så det kanske blit nån form av bloppis framöver, precis som hos min vän Johanna, kolla in hennes med!
Här är bilderna på inköpen!

Väst - 35kr

Stor stickad tröja - 65kr

Skotsrutiga shorts - 30kr

Vit skjorta - 65kr

TIGER jeans 60kr

Summan för allt blev bara 255kr!!! I vanlig butik skulle det kosta betydligt mer, så nu tycker jag att det är mycket bättre att handla vintage och second hand, vissa plagg ser helt nya ut, till och med! Alla höstnyheter, jeansmodeller och blusar finns på Myrorna till ett mer tillgängligare pris. Man får ett unikt plagg, som ingen annan kommer att ha på köpet! Glöm inte det.

Ha det bra, ska gå och dricka Russian Earl Grey nu! :)

Kommentarer
Postat av: Victoria & Nike

Våran nya bloppis! :)

2011-09-03 @ 20:07:36
URL: http://www.bloppissen.wordpress.com
Postat av: sabina

ooj 60 kr var billigt för tigerjeansen!

2011-09-03 @ 21:23:39
URL: http://sabinamalmberg.blogspot.com
Postat av: Anonym

var ligger myrorna?

2011-09-03 @ 21:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0