September began

Hej hej!
Ja, nu är hösten verkligen här eftersom September månad har börjat, snart kommer det kyliga vädret och den mustiga lukten av höstlöv...
Idag är det fredag, andra september. Musik i skolan var det roligaste ämnet idag, Dancing Queen av ABBA som ingen ville sjunga. Vad då? Det är ju kul att få sjunga, speciellt i kör(då menar jag inte att jag vill ha kör som choice)! Efter skolan åkte jag hem och spenderar min fredasmys tillsammans med en tekopp, Svenska hollywoodfruar, franska glosor och svensk språkhistoria. Ett väldigt fascinerande sällskap!
Outfit idag blev rätt så färgglad eftersom jag kände mig för att liva upp dagen lite grann! :)



Jeansjacka - Lindex
Väska  - Accent
Blus, kjol och strumpbyxor - H&M
Skor - Åhléns

By the way: tack Ghadia för lånet av ditt paraply, räddade min dag! Gillar inte regn! :-)
Kram

Kommentarer
Postat av: ghadia

det var så lite ;)

2011-09-02 @ 19:11:46
URL: http://ghadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0