Horrible sportsday

Hej hej!
Kom tillbaks från Sportsday ung. 5 timmar sen, har bara slappat, ätit och sovit faktiskt. Som vanligt regnade det på vår sportsday idag, varje år blir 8e förföljda av "regn-förbannelsen", typ tredje året i rad nu, och det börjar bli superjobbigt. Tänk er att sitta ute, inte ens känna sina händer, ha blåa läppar och äta er macka som blir blötare och blötare för varje regndroppe som faller på den! Så kände många idag, det säger jag inte för att gnälla och vara överdriven. Kan de inte kolla efter vilket väder det blir först, innan de planerar våra idrottsdagar?!?!
Kan ju inte posta nån outfitbild, hade vanliga idrottskläder på mig idag, kände mig varm först, men när regnet kom blev det inte så kul. :):(
Tycker att den här låten av Queen är väldigt glad och uppmuntrande i såna stunder! :)


Nu blir det engelska plugg för mig, ska göra en rå-kladd på brevet som ska lämnas in nästa torsdag, skriva upp idéer, osv...
Det kommer kanske bli en hårfärgförändring för mig idag, får se om jag har tid, och om jag har visar jag självklart upp resultatet(om det inte blir för hemskt :P)!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0