Am I going to France next year or not, that is the question...

Hej hej!
Hela dagen gick ganska långsamt, med tanke på att vi hade listening assesment på slutet också som var ganska förvirrande med alla brittiska dialekter från alla Storbrittanniens hörn! Efter skolan var det möte i hörsalen om resan till Frankrike som erbjuds av skolan i åttan om man pluggar franska. Mr.G var très amusent och berättade klart och tydligt att det inte var en shoppingresa vi skulle åka på. Alla tjejer blev väldigt förvånade, kan jag säga!! :) Enligt min del tror jag att jag kommer åka, mamma tillåter mig men är fortfarande lite orolig, pappa måste jag prata med, men jag tror ändå att jag kommer få åka till romantikens land! <3 <3 <3
Avslutar dagen med ett nytt avsnitt av Americas Next Top Model, det kopplar nog av mig inför helgen! Ja, just det, grattis till underbara Molly och Linni som kom vidare i Idol, Molly sjöng ju bättre än alla andra som tävla sedan 2004!!! :D Bara bäst!!!
Linni och Molly är vidare i kvalet. Foto: Pavel Maira

We employ the mind to rule, the body to serve.
//Sallust

Instagram is my favourite app ever!!! :)
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Nike♥

Glöm inte att ställa en fråga i frågestunden! Varje person som ställer en fråga lägger jag till på Bloglovin♥ Kram! :)

http://nikeez.blogg.se/2011/september/fragestund.html#comment



Trevlig Helg!

2011-09-30 @ 21:09:54
URL: http://nikeez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0