3 funkar igen!

Wiii, mitt internet på mobilen funkar igen, behövde bara starta om den.
Idag ville jag ju ringa till några prao ställen men tres nät är så himla jobbigt(vill uttrycka mig starkare) att det bara inte gick. Det får som sagt bli uppskjutet till imorgon!
Måste göra min engelska reading-log till imorgon, det är listening assesment då också, och så får vi tillbaka våra brev - en english day tomorrow, helt enkelt.
Från och med imorgon har jag bestämt att jag ska ta itu med saker, och inte skjuta upp dem. Vad får man mest ut av i livet, att sitta framför datan eller göra bra ifrån sig så man får vad man vill i framtiden? Jag väljer det andra alternativet från och med imorgon! Självklart ska man inte sitta isolerad från samhället och plugga ihjäl sig dag ut och dag in, men bra resultat lönar sig, och man kan alltid belöna sig själv för sitt hårda arbete. Det viktigaste är att vara nöjd med det man framför och presenterar, om man är stolt över sitt arbete kvittar betyget för att man vet att man har gjort sitt bästa. :)
Den här låten av Maroon 5 kan kanske hjälpa lite på traven också!


Ha det bra och tro på er själva! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0