Tror jag river ut

Pluggat och joggat, så har min dag varit idag. Ätit glass med chokladströssel har jag också gjort! :) :P
Ville visa er en bild från ELLE UK, Aprilnumret. Det är en reklamaffisch för Valentino. Tror faktiskt att det är modellen Freja Beha på bilden, är inte riktigt säker...Jag gillar den så mycket att jag vill nu bara riva ut den och sätta up den på min vägg bredvid min Harry Potter poster. Ni kanske inte tycker att det något märkvärdigt med den, älskar den ändå. På något sätt stärker den min självkänsla och tron på mig själv. Bilden påminner om mitt inre jag som jag ser när jag kollar på den här bilden. Kommentera gärna och skriv era åsikter! :)

Imorgon är det SO-prov som sagt, tänker nu för fullt vad VG och MVG-frågorna kommer bli. Tänker också på vad jag ska ha på mig imorgon, vädret säger att det kommer bli regn, så min nya långklänning blir det tyvärr inte. :(
Kommande veckan ser jag ganska fram emot. Det blir frisören för mig under veckan, har inte bestämt dag än men frisyr är jag säker på - kort page blir det. Inte för kort, till mitten av halsen ungefär - kort där bak och längre fram mot ansiktet, om man nu ska beskriva det. :) Tycker att det ska bli roligt att ändra mig lite, jag går efter känsla och min fas i livet. Mitt hår är inte detsamma som mode för mig, när man ibland blir dragen in i specifika trender trots sin egen stil. Håret kan jag bestämma över fritt, vill jag ha kort även om det "gäller" att ha långt och vågigt i sommar, då klipper jag!
Mors dag blir det på söndag också, visar er senare under veckan vad jag har tänkt att köpa till min underbara mamma. Tänker på att köpa blommor med, liksom förra året. Mammor blir aldrig besvikna på en bukett rosor eller tulpaner! Det kan jag lova er!
Oj, nu är klockan 23:18...Måste gå och lägga mig, men innnan dess ska jag ta upp med min Sherlock Holmes läsning. Har läst klart första delen av "A study in scarlet", fortsätter med andra delen i sängs.
Å, en sak till, har hittat en bra bild på Jedward som jag visar er imorgon. Jag vet, jag vet...man kan bara inte låta bli att sitta framför datorn i en halvtimma och leta efter den perfekta bakrundsbilden med läppstift killarna på!

Ha det bra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0