Korallnaglar

Hej hej!
Här sitter jag och försöker skriva ett inlägg medans min katt återigen vill lägga sig och sova på min dator. Han viftar supermycket med svansen så att allt hår bara flyger upp  och täcker hela skrivbordet och mig. :)
Idag är det som sagt en pluggdag, SO prov imorgon... :( :( Jag tar också en joggingtur vid sjön framåt kvällen så att jag bara släpper all oro, det blir nog bättre då! :)
Ville visa vilken färg på naglarna jag har just nu. Det här nagellacket från Depend fick jag av Ghadia i födelsedagspresent i januari. Passar jättebra nu till sommar om man vill fräscha upp sina naglar. Vet inte vilket nummer det är på lacket, etiketten har suddats ut. Tror ändå att man kan hitta det i butiken utan problem!

Får väl öppna Geografi boken och börja läsa!

Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0