Isdraken

Dålig uppdatering pga. att jag har mått dåligt i helgen plus så har internet inte fungerat igår, så typiskt precis när man ska blogga eller arbeta!
Sitter just nu med Isdraken recensionen och gör klart den, har inte mycket kvar och vill inte skriva för mycket heller. Nu har jag skrivit mer än en halvsida i alla fall... :)
Förr var jag medlem på spelsajten http://www.king.com, nu har de tagit bort min account för att jag inte har varit inne på sidan i mer än ett halvår. Mna ska samla juveler där, man får de om man typ vinner spel eller nåt, jag hade jättemånga, och om jag nu vill registrera om mig hamnar jag nere på noll igen!!! Det finns faktiskt inte så dåliga spel där.
När jag är klar med Isdraken får jag belöna mig själv med ett avsnitt av Gossip Girl! :) Längtar.... Ja, men nu får jag faktiskt fortsätta jobba!

Vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0