Grattis Nike!

Hej hej!
Först och främst, grattis Nike på din födelsedag idag!!! Kommer bli jättekul på din fest imorgon!!! :):)
Idag hade vi matteprov som jag är ganska säker på att jag klarade utan några fel, gick typ igenom alla mina svar tio gånger, man vill ju vara säker, sista mattegrejen vi gör för året! Brännboll på idrotten idag och orientering igår, jätteroligt med båda två, tycker jag. Slog mitt förra rekord på 43 min, det här året blev det 39 min, med svårare bana också. Hade ont i knäna och i höften, ansträngt mig för mycket och inte stretchat innan, det var det som var mitt misstag, så jag bara la mig på sängen och somnade när jag kom hem igår...
Ja, nu hör jag den där ryssen som bor i huset framför mig komma med sin bil. Man hör direkt att det är han eftersom han har typ musik(rysk också) på högsta volym när han åker förbi. Lite pinsamt för mig och sitta här och lyssna på töntiga ryska rap-låtar!:P
Imorgon är det SCIENCE TEST!!! Omg!!! Nä, jag skoja bara, det är inte så himla jobbigt, bara att det är liksom sista "assesment"(betygsatta uppgiften) som vi gör i år. Påverkar betyget jättemycket... Efter att jag har sett klart på finalen av Americas Next Top Model och druckit en kopp te så kommer jag att repetera alla grejer som jag inte har gjort hitills, har delat upp det i tre delar.  Det är Biologi test som vi har om ni vill veta. :) Det kommer säkert gå super, det är det att man vill vara säker innan man sätter ner pennan i pappret imorgon. :D
Det här blev ett ganska långt inlägg för att jag inte uppdaterade som jag velat pga alla proven. Vill satsa på bloggen mer men ibland går det inte som man vill eller önskar.


Nu blir det: "You wanna be on Top", om ni förstår vad jag menar,och sedan det ovan!
Vi ses!!! Grattis Nike, återigen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0