Work with a headache

Hej hej allihopa!
Har varit en tuff dag idag när hela klassen har varit helt i ostyr. Huvudvärk nu, men måste fortfarande jobba med min engelska uppsats...
Idag var jag i Farsta centrum och köpte ett nytt läppglans/läppstift från MaxFactor i en orange färg. Har tyvärr ingen bild på den eftersom jag hittade ingen på nätet och min mobilkamera fångar inte upp färgen. De som går i min klass kommer säkert få se den någon gång, on my lips of course! :):):):):):):):):):)
H&Ms nya kollektion, Inclusive, har släppts idag. Den innehåller alla storlekar, från 34 till 54, ett ganska bra koncept som funkar för alla. Här är några bitar från kollektionenKlänning 599 som är bara tillgänglig på hm.com

 

  
Klänning 599kr, Cardigan 299kr, Tröja 249kr, Klänning (vita blommor) 499kr.
Gå in på hm.com och kolla vad som passar just er, i för sig, det är ju allt, "Inclusive"...

Måste kvällsplugga nu.
Vi hörs


Kommentarer
Postat av: ghadia

va fina alla va! Jag gillade mest kläningarna men jag gick in på hm men hittade ingen Inclusive sak :/

2011-03-11 @ 19:21:05
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0