Why English?

Hej hej efter alla dessa månader!!! Börjar blogga igen som sagt. :)
Supermycket jobb för nästa skolvecka, SO presentation idag - gick ganska bra. Dagens höjdpunkt för mig var när jag fick se mitt namn på engelska anslagstavlan i skolan. Jag har nämligen blivit vald som en utav sex stycken från vår skola som får sin "Why English" uppsats skickad till Hans Bergström award!!! Är jätteglad, håller tummarna och ser hur det kommer att gå...
Now to the fashion! Nagellack är ett hett ämne i modevärlden just nu, alla avundas dem som har fått tag på Chanels nya nagellack "Black Pearl" som är i en djup mörkgrön färg. Det relativt höga nagellackspriset ligger på ungefär 250kr, men vad säger man, Chanel is Chanel. Det finns en lite billigare variant från Maybelline, färgen heter "Rare Jade Flash" och kostar ungefär 80kr.


Ska kolla på House nu och senare göra matteläxan!
Ses :)

//Marta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0