Vinst!!! :):):)

Hej hej alla!
Är jätteglad idag eftersom jag har vunnit andraplatsen bland sjuorna i skolan på Hans Bergström award. Vann 300kr på Åhléns!!!! Vad ska jag spendera dem på, böcker, smink, kläder, skor... Man kan ju köpa allt i Åhléns!!
Ni får veta när jag har köpt nåt.

Här är en lista på alla Monki butiker i Stockholm på förfrågan i en kommentar:

1. MONKI SKRAPAN, Götgatan 78, Stockholm (Den där gallerian vid Skanstull, inte Ringen)
2. Monki Götgatan, Götgatan 19, Stockholm. (Götgatan vid Slussen)
3. Monki Sergelgatan, Sergelgatan 16-18, Stockholm (Ja, där vid Sergels Torg och T-Centralen)
4. Monki Skärholmen, Byholmsgången 1-3, Stockholm (Skärholmen centrum)
5. Monki Kista, Kista Galleria, Stockholm.

Det fanns också en I Sickla köpkvarter men jag hittade inte den på Monkis hemsida, den kanske har stängts, vem vet?

Här kommer en bild på min vinst.


Nästa Skönhetsonsdag blir lite pudertips på förfrågan.
Dagens shoppingtips kommer senare.
Ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0