Skönhetsonsdag

Hej hej!
Ska prova en ny grej här på bloggen. Nästan varje(eller varje, har inte bestämt mig än) onsdag kommer jag ha lite skönhetstrender och tips. Så onsdagarna framöver kommer att kallas "Skönhetsonsdagar".

Den här veckan är det en speciell färg som gäller. Vilken färg, kanske ni undrar då, jo inte mindre än orange!!! Den, bokstavligt talat, heta trenden har satt sig på mångas ögon och läppar. Ni kanske tänker, nämen orange, hur i hela fridens namn kan man ha det?? Det är så att man behöver inte ha värsta neonoranga läpparna, om man inte vill alltså, det räcker bara med lite solnedgångstoner så blir det superbra!
Här kommer mina oranga favoriter:

Vi går från vänster till höger
1.Microshadow, Under the sun, Make Up Store, 140kr.
2.XPerience Gloss Bal, Amber, Max Factor, 100kr. (Har den själv, superbra!)
3.Smokey Eye Effect Eyeshadow, Citrus thunder, Max Factor, 115kr.
4.Glam Shine, Sheer Peach, L'oreal, 105kr.
5.Pop’n Cheeks Blush Limited edition, Lancôme, vet inte priset...
6.Nail Lacquer, Atomic Orange, O.P.I, 150kr.

Kommer lägga upp dagens shoppingtips lite senare!
Måste plugga matte nu.
Ses

Kommentarer
Postat av: Du vet vem jag är :P

kan inte du ha något tips på någon bra puder och var man kan köpa det!

2011-03-24 @ 09:08:48
URL: http://ghadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0