I know

Jag vet att jag inte hade en onsdagsmakeup tips grej och imorgon så är det ju trendfredag. Från och med nu får jag göra dem när jag hinner, det tar tid att göra collage på datorn och så.
Har just kollat på "Meet the Parents" med Ben Stiller och Robert DeNiro. Nu har det ju kommit en "Meet the Parents little Fockers", vill faktiskt kolla på den och se fortsättningen.
Filmen är bara en vanlig komedi utan några speciella händelser, man sitter och skrattar mestadels av tiden. :)
Ska kolla på lite bilder på broar som liknar den jag och Ghadia gjorde till Science.
Här är dagens shoppingtips!

Skor, H&M, 399kr.

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: nathalie - en modeblogg

sv: jo monki har en hel del fint!

2011-04-01 @ 22:12:49
URL: http://blingstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0