Hair colour

Hej hej!
Har just (för en timme sen) färgat håret till en aningen mörkare färg än den jag hade förr. Det står på förpackningen att färgen håller i upp till 28 tvättar, trodde det var typ 6 förut, jätteglad för att få ha färgen längre! Kan inte visa er hur jag ser ut eftersom håret är blött och jag ser ut som typ Ariel fast med mörkbrunt hår! :) Får ta en bild från festen som är imorgon eller vid nåt annat tillfälle. Kommer bli så kul när Ghadia kommer hem till mig innan festen, vi ska fixa oss tillsammans och så. Silvernagellack blir det ja, fick ett sms från henne nu. :)
Gör lite Franska nu.
Dagens shoppingtips:

Jättecool top från Monki, 150kr.

Vi ses på festen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0