Harry Potter maraton

Hej hej!
Har vaknat med huvudvärk och grått väder, ingen bra start på dagen enligt mig. :( Men, men, men, det kanske kan muntras upp med lite Harry Potter på schemat, eller vad säger ni? :D Det är så att jag har en så kallad Harry Potter maraton där jag ser varje film, en efter en, så att jag kan bli mer exalterad innan den nya kommer ut, smart va! Har sett filmerna tusentals gånger, trots det är det alltid lika kul att komma tillbaka till den magiska värld som J.K.Rowling har skapat och som har blivit återberättat genom film på ett så fantastiskt sätt! :)
Jag kan säga att jag inte ser de alla i sträck, om ni nu skulle tro det. De vises sten, Hemligheternas Kammare och Fången från Azkaban är jag klar med, idag blir det Flammande Bägaren, den filmen vår kära Robert Pattinson dör i. Nu är det bara sätta på hörlurarna och njuta av den fjärde filmen!
 
 



Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0