Vem ska jag bli?

Hej hej!
Idag hade vi en jätteintressant Science(NO) lektion om hur lungorna fungerar och hur rökning påverkar deras funktion. Jag har märkt att jag börjar intressera mig mer och mer för medicin och allt det där. Kanske spelar House en roll i detta, och jag vet att alla läkare är inte som dem i House men det har fått mig att fundera på vem jag egentligen vill bli i framtiden. Skrivandet har alltid varit min passion och jag vill inte släppa det, man kanske kan kombinera medicin med skrivandet, typ jobba på "Illustrerat vetenskap" eller så, vet inte riktigt själv.
Kameran på telefonen funkar fortfarande inte, det blir ingen dagens outfit tills den funkar igen eller jag får en ny mobil. En sak till, jag har upptäckt att massa med konstiga meddelanden sänds från mitt e-post konto till alla mina kontakter!!! När jag går ingen i skickade meddelanden står det ingen uppgift om att jag har skickat dem men de har ändå skickats på ett eller annat sätt! Är det nån som hackar mitt konto, jag vet verkligen inte vad jag borde göra, nån som har upplevt nåt sånt förut? :(
Nu blir det det vanliga, te och House.
Bye, vi ses! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0