Var på Ikea igår

Hej hej!
Ingen update igår för att jag var på Ikea hela dagen med mamma. Vi köpte fejk-blommor och massa annat som man brukar köpa på Ikea bara för att, liksom. :) Kul att de också har ett café där allt kostar bara 5kr styck, det enda dåliga är att det ligger på "barnvåningen", barnskrik är inte det bästa...
Har pluggat lite franska, vet att jag måste göra Home-ec och svenska också men man har inget ork, det är ju helg!!! Kan inte lärarna tänka så också! :)
Imorgon blir det utflykt med klassen till Livrustkammaren i Gamla stan. Kul, men tråkigt eftersom vi är bara där i två timmar och sedan ska komma tillbaka till skolan och ha värsta franska provet också!!! Vill ha en heldag på Gamla stan med Ben&Jerry's pch allt inte bara "Det här är Gustav den andra Adolf, nu ska ni gå hem".
Dagens shoppingtips:

Söt sommarklänning, H&M, 249kr.

Vi ses!


Kommentarer
Postat av: Nike

Jag var på IKEA idag, håller me dig ang barnskrik. Inget man diggar direkt!! Håller oxå me dig ang livrustkamaren, ''Hej! Jag heter bla bla bla och det här är Gustav den and... Oj, nu blev klockan mkt. Hej då alla barn xD ''

Kram / Nike

2011-04-03 @ 17:40:24
URL: http://nikeez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0