Polismyndigheten

Hej hej!
Idag var det en kort dag i skolan och inget hemspråk för en gångs skull! :) Till lunch var det biff, den här gången var den ganska god faktiskt. Efter skolan åkte jag till Polismyndigheten i stan för att fotas för mitt pass, det var kul, man skulle också pressa sina pekfingrar så att de skulle ha ens fingeravtryck i sina databaser. Om fem dagar kommer jag få ett nytt svenskt pass! :) Längtar för att få se den!

Min mobilkamera funkar igen och ska försöka (om jag inte glömmer) lägga upp dagens outfit imorgon! :)
Dagens shoppingtips är den här gulliga västen från H&M:s nya "The Conscious Collection", bara 100kr!

Imorgon får ni också se mina favoriter från kollektionen.
Vi ses!
//Marta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0