Fashion Against Aids

H&M:s Fashion Against Aids kollektion har jag väntat ganska länge på, till och med om jag inget har med aids att göra, tack och lov! :) Jag gillar hur H&M varje år supportar kampen för ett säkrare samhälle, i år är det dessutom en unisex kollektion, alltså att killar och tjejer kan ha samma plagg. Nedan ser ni mina favoriter från kollektionen! T-shirtarna brinner jag mest för! :)


Ett väldigt lämpligt meddelande, bra att den inte skriker "sex" på en gång, 199kr.


Stay safe stay negative, 249kr


Den här är den mest charmiga t-shirten av alla, 99kr! :)

Här är hela kollektionen, några saker är tyvärr redan utsålda, ska åka iväg till Sickla i helgen för att se där.






Några kändisar har medverkat i kampanjen och en av de är Penn Badgley som spelar Dan Humphrey i Gossip Girl, gillar han jättemycket!

 





Njut av bilderna! :) (På Penn Badgley, menar jag :P)

See ya!



Kommentarer
Postat av: Ghadia

fina :) Jag tror att jag gillar den första mest och oranga elle alla va fina!!

2011-04-28 @ 15:26:35
URL: http://ghadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0