Clean up a bit, will you?

Hej hej!
Igår var det första gången jag provade att gå med mina klackar på stan. Det var jättekul! Kände mig lite längre än vanligt, var nästan längre än mamma. Allt gick bra, ramlade inte en enda gång!!! :) Självklart kändes det lite i fötterna efter ung. tre och en halvtimma bara gående, plus så var det min första gång. Vill gärna fortsätta att bära mina "first time heels" och bara förbättra och förbättra min walk. :) :) :)
Gick in på H&M också, provade lite kläder där, gud vad det är smutsigt. Överallt ligger det typ dammråttor och massa med hårbollar. Städar dem aldrig där eller? Kan man inte bara ta en sopborste och sopa undan lite, är det så svårt?! Det blir ju mycket trevligare för kunderna och man kommer vilja återvända till butiken fler gånger.
Från H&M fick jag en beige trenchcoat av mamma, den är ganska stor och har fladdermusliknande armar, ärmen och själva huvuddelen går ihop, svårt att förklara. Fick en skjorta från Monki med, en blå med stora rutor.
Var jätte sugen på godis, köpte ca. 350g godis och åt upp alltihop under gårdagen, man kan bara inte låta bli... :)
Lite bilder kommer här.











Dricker te med en tosca-bulle nu, mmm, va gott! :P
Tror jag stannar hemma idag, vill göra en hemlig grej.
Ghadia, vi kan väl hitta på nåt under veckan, kanske gå på bio eller göra nåt annat kul, vad tycker du?

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Ghadia

why not?? :P

2011-04-18 @ 13:52:22
URL: http://ghadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0