Bowling på skärtorsdag

Som sagt var jag på bowling i Heron City med mamma idag. Det var jätte, jättekul!!! I början vann mamma över mig men efter ca.20min(!!!) tog jag igen, till slut vann mamma i alla fall. De hade höjt priset från 230 till 360kr för att det var påsklov, de gick nog lite överstyr, tycker jag. Några bilder kommer här:


Ser ut att vara tomt men det var väldigt mycket folk där, vår bana är den längst till vänster, nr 18.


Klotet som jag körde med.


Regnbåge...De gröna ser ju ut som vattenmeloner! :)

Imorgon åker jag till Ghadia, hoppas på att få hoppa studsmatta för första gången det här året! ;)

Seeeees!

Kommentarer
Postat av: Ghadia

hahahah du kommer bli besviken..studsmattan är lite trasig så vi får inte hoppa :O

2011-04-21 @ 21:48:40
URL: http://ghadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0