Annandag påsk

Hej hej!
Påskfirandet, mat-tillagningen och godisätandet har haft mig på avstånd från bloggen. Nu kommer ett inlägg med bilder som en kompensation! :P
I fredags var jag ju som sagt på Nordiska museet, det var jätteintressanta utställningar om svensk folkkonst och annat, även om det inte låter så. Gillar alltid stämningen på museer, historia möter nutid - känslan...
Här nedan kommer bilder från fredagen, både på mig och utställningarna! :)


Personerna på bilden ät bara förbipasserande...











Mer bilder från utställningen kommer imorgon! :)





Klänning - Beyond Retro (Vintage)
Hatt - H&M

Kämpa in i det sista nu, allihopa, för snart är det looov!

Ha det bra imorgon!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Marta, du var suuperfin idag! ÄLSKAR DINA JEANS OCH SKOR! Puss

2011-04-26 @ 20:14:37
URL: http://johannaasdagbok.blogg.se/
Postat av: eyra

Hej! jag tycker att du borde lägga ut dina outfits på www.lookbook.nu ! :D SERIOUSLY!

2011-05-21 @ 19:40:15
URL: http://sukkersukker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0