Skolfoto

Idag hade vi skolfoto, hoppas verkligen att jag blev bra!
Jag vet att jag sa att jag skulle ha dagens outfit, men jag glömde och dessutom så är jag förkyld, men vet ni vad?
När skolfotot kommer så kan jag skanna det och lägga ut på bloggen! (Om jag är nöjd :)) 
Jag menar inte själva klassfotot, tror inte jag får av alla, hehe...
Alla var jättefina idag! (Johanna Sä, du hade en jättefin tröja!) Killarna ansträngde sig inte ens, samma gamla tröjor och t-shirtar! :(
Fredag imorgon, wohoo, längtat hela veckan!

Kommer börja med Dagens tips, det kan vara allt från ett klädesplagg till en film, mest klädesplagg kanske!
Denna Dagens tips är de fina leopardmönstrade legginsen från H&M som passar till alla långa stickade tröjor:

Leggins, 199kr, H&M

Ha en bra kväll!
//Marta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0