Beyond Retro och ett möte

Har kommit tillbaka från Beyond Retro vid Medborgaplatsen.
Så himla mycket kläder var det så man tappade bort sig!!!
Köpte en jättefin röd-rutig blus för halva priset, no picture, ni får se ngn gång i dagens outfit.
Alla måste besöka en Beyond Retro butik någong gång i sitt liv, tycker jag! :)
Å, just det, såg vår förra vikarie där. Alla ni som går i min klass, kommer ni ihåg den där långa med glasögon, skjorta och jeans??? Han som hette Rory eller nåt. Han jobbar som säljare där, han kände igen mig och vi hälsade. Han frågade om klassen och om vår gamla lärare kom tillbaka (Mr.Ogawa). Jag svarade, nej, det har han inte. Det roligaste var att vår gamla vikarie hade en propeller keps på sig, han gick runt med den hela tiden! :):)
Ska äta middag snart, kyckling blir det nog.
Vänta, jag glömde att nämna en sak.

Det är "nine-eleven" idag, ja, ni vet vad det är. Omkring 3000 människor dog under attacken. Låt oss minnas alla dem som försökte hjälpa så gott dem kunde...
Ja det var allt jag ville säga.

Ha en trevlig kväll, minns och tänk.
//Marta 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0