A bit wrong

Hej hej!
Var typ glad hela dagen för att jag trodde att denna mpnadens ELLE skulle komma till affärerna idag.
Men så fel jag hade, blev ganska överraskad när jag såg det förra numret stå på tidningshyllorna.
Läste på elle.se att det var imorgon som de skulle släppas, bara en dag kvar, mindre till och med!!! :)
Gick jättebra på frasnka provet idag, skoldagen avslutades med syslöjd. Ganska skönt faktiskt, att bara sitta där och väva och prata med de andra tjejerna...

Dagens tips är den här ringen från Lindex, det är ett nät över den, själva stenen är som en månsten så den lyser jättefint när en ljusstråle fångar den. Tänker på att köpa den själv, faktiskt. :) 


Lindex Shop Online - Ring
Lindex, 79,50kr

Imorgon kommer jag att börja med "byggandet" av min lilla båt som man ska bygga till Science(NO).
Måste skriva klart svenska presentationen också, har inte gjort det. :):)

Går och lägger mig snart.
//Marta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0