VG-frågorna

Hej hej!
Har inte uppdaterat p.g.a att jag inte har orkat eller bara glömt.
Ryssland förlorade mot Tjeckien i VM finalen igår, 2-1. VM är nu över och det blir ingen mer hockey uppdatering, som är glädjande för några :):)
Idag blir det plugg, måste leta upp mer information till VG-frågorna till SO:n. Varför trodde grekerna på flera gudar? Lite svår att komma med förslag till den faktiskt. Den som jag jobbar med (vill inte nämna hans namn, men några säkert redan vet vem det är) vill inte typ ta hem och jobba. Jag säger till honom: "Ta hem och jobba". Han säger: "Okej, jag ska." Nästa dag när vi kommer till skolan frågar jag: "Har du jobbat hemma?". Han: "Nä... eh.. jag...jag hann inte". Ibland säger han att han glömde. Måste säga åt honom att om vi inte skriver klart VG-frågorna imorgon på lektionen så får vi sitta på 1-timmes rasten och jobba. I värsta fall får vi stanna kvar efter skolan och jobba.
Har gjort klart mitt Science-fair experiment igår. Resultatet blev som jag hade trott.
Nu måste jag börja plugga, så hejdå!! :)
//Marta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0