Sound-proof box

Är lite trött efter den långa dagen i skolan.
På science så var det final mellan Nikes grupp och min grupp på sound-proof box (en låda som kan isolera ljud).
Jag var med Alice och Felicia. Våran låda jättebra isolerad. Vår lärare la sin mobil i vår box och ringde till den, sedan mätte han med en decibel mätare hur många decibel ljudet var. Ljudet hördes knappt från vår låda, vi fick 60dB och den andra gruppen fick 69dB, så vi vann!!!
Gissa vad vi vann?? Vi vann fyra åkkuponger var till Gröna Lund, det kanske inte var så mycket men det viktigaste var ju att vi vann och att vi vann något överhuvudtaget. :)
Det är den andra semifinalen i Eurovision Song Contest, Anna Bergendahl är ju med idag, jag får se om jag ska kolla.
Ska mest jobba med science fair idag. Orkar verkligen inte, vill ha sommarlov nu!!
Ha en bra dag
//Marta


Kommentarer
Postat av: don't ask about my name

Din blogg är helt och hållet fantastiskt!!! Du kanske bör lägga in några videor, jag vet att du vet vem jag är!!!

2010-05-28 @ 20:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0