Solglasögon

Efter skolan så åkte jag till Haninge centrum med min mamma.
Hon skulle typ låna en bok i biblioteket. Efter det så gick vi till själva centrumet, där fikade vi.
Vi gick in på H&M. Där hittade jag ett jättesnyggt par solglasögon. De var typ stora, leopardmönstrade där uppe och gröna där nere. Jag sa till mamma att jag kunde köpa de själv, men hon insisterade på att köpa de åt mig.
Jag är jätteglad över dem, jag har typ inte haft ett par solglasögon sedan trean eftersom jag bär glasögon.
De som jag köpte kan man sätta över glasögonen, så det är superbra!!!
Ni kanske undrar hur matchen mellan Ryssland och Kanada gick? Jag kan bara säga en sak, Ryssland fullständigt KROSSADE dem!!! :) Resultatet blev 5-2 till Ryssland. Imorgon blir det en match mellan Ryssland och Tyskland. Förut skrev ju jag att jag var med i en scrapbookingtävling där man kunde vinna stämplar. Tyvärr så vann jag inte. :( :(
Vet inte direkt vad jag ska göra under helgen, det blir nog att jag pluggar. Vi har så mycket just under de sista dagarna i skolan. Vill ha sommarlov!!! :)
Ska gå och kolla på Talang nu.
Trevlig helg! :)
//Marta

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack för svaret i inlägget om årets sommarplågor :) Vad gör du ikväll? Kram

2010-05-21 @ 21:59:21
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0