Dammsuga :(

Hej hej!!!
Idag dammsög jag mitt rum, det var jättejobbigt! :( 
Jag dammsög typ i 45 min, jag gick runt i mitt rum och dammsög varenda liten vrå. Jag tror att jag gick runt om hela rummet 4 eller 5 gånger...
Ja men nu är det klart och jag är jätteglad.
Ska möta upp mamma i Farsta centrum om nån timme.
Ska köpa en till present till Ghadia som fyller år imorgon. Kan inte vänta tills dess!!!
Jag vet att du läser det här Ghadia, fråga inte vad presenten är kommer inte att säga, hehehe... :)
Ses imorgon på Ghadias kalas.
Kram
//Marta


Kommentarer
Postat av: Moa<3

hej, går du kvar i engelska skolan ?:)



kram moa :D

2010-05-14 @ 15:46:15
URL: http://chloeew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0