Apelsinjuice

Jag kom hem lite sent idag p.g.a att jag fick stanna kvar i skolan och göra klart mitt engelska arbete.
Jag ville göra mitt science-fair experiment idag, men när jag kom hem och öppnade kylskåpet så var inte apelsinjuicen som jag behövde där!
Pappa hade druckit upp det. Nu är jag ganska arg på honom för att vi har inte så mycket tid kvar till att jobba.
Jag måste göra franskan, så idag gör jag det istället.
Idag är det en stor hockeymatch. Ryssland möter Kanada i kvartsfinalen i hockey VM.
Jag tror faktiskt att Kanada förlorade förra matcherna med flit bara för att få spela mot Ryssland. Kanada vill nog påminna ryssarna hur det var i OS i vintras(Ryssland förlorade).
Hoppas verkligen att Ryssland vinner idag. Matchen börjar kl 20.15, jag vet inte om den ska sändas på sexan, jag tror det i alla fall. 
Resultatet av matchen kommer senare ikväll. :)
Ha en bra dag
//Marta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0