Skolavslutning :):(

Idag var det skolavslutning.
Vi samlades i klassrummet kl.08.15 och gick därefter till aulan. I aulan delades det ut några priser och kören sjöng också. På slutet sjöng alla sexorna "Den blomstertid nu kommer" och vi gick tillbaka till klassrummen.
Där delades det ut lite ATL priser, typ att man är aktiv och positiv och så. Den som fick ATL priset i vår klass var Felicia, grattis säger jag!!! Den som fick ATL priset för mest utveckling var Simon H, grattis till dig med, tror faktiskt inte att du läser det här, men ändå! :)
Var ganska sorgligt att säga hej så till alla sina vänner, vi kommer ju inte ses på hela två månader. :(
När jag kom hem så grattade jag min mamma eftersom hon fyller år idag, jag gav henne mitt kort som jag hade gjort coh hon blev jätteglad! :) Hon fick också några presenter från pappa.
Efter det så åkte jag och mamma till Farsta centrum för att köpa en avslutningspresent åt mig och nånting åt henne själv också. Jag valde en jättefin bikini från H&M, den är typ mörkblå med ljusrosa prickar på, den är verkligen den jag velat ha. :)
Vi hämtade också ett bokpaket som vi hade fått från Adlibris. Böev jättelycklig när jag öppnade paketet och tog ut böckerna. Här är mina böcker:

Harry Potter and the philosopher's stone(Eng), jag har den men bara på svenska.


Twilight: the graphic novel(Eng), det är typ Twilight fast som serier.


Ha ett trevligt sommarlov allihopa, se till att sola och bada så mycket ni kan! :):)
//Marta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0