Matfestival

Idag vaknade jag kl. 11.00, åt frukost och började skriva direkt på min berättelse till engelskan.
Är klar med den nu, har skrivit tre sidor, ska renskriva på datan imorgon, orkar inte göra det idag.
Jag mötte upp mamma och tillsammans åkte vi till Kungsträdgården. Där var det Matfestival. Det var typ mat från olika länder i världen, de ställde ut stånd och tält där man kunde köpa.
Först så köpte jag och mamma libanesiska kycklingspett med hummus, det var jättegott. :) Efter det så gick vi till ett stånd som sålde belgiska våfflor och franska crépes. Vi köpte varsin våffla på spett, mamma köpte med jordgubbssylt och jag med chokladkräm. Våfflan var jättegod, slukade upp den med en gång. :):) Det var första gången som jag åt våffla på spett, har aldrig hört talas om det förut faktiskt.
Efter matfestivalen så gick vi till Åhléns city och provade skor. Jag provade säkert varenda högklackade sko som fanns där medans mamma stod och såg på. :):):):):) Längtar tills den tiden då jag får bära skor med över fem cm. klack... :)
Ska gå coh äta hallon och jordgubbar som mamma har köpt.
Ha en trevlig helg!
Ses
//Marta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0