Last day...

Hej hej!
Vet att jag inte har bloggat på länge, jag tycker att det är mer roligare att blogga när skolan börjar igen.
Igad är det som sagt sista dagen av sommarlovet och imorgon kl.10 så går jag i SJUAN!!! :):):):):) Är jätteglad för det!
Idag har jag varit på Världens Längsta Bokbord i stan på Drottninggatan. Jag och pappa gick där i hela fem timmar, mina ben dog. Till slut så hittade jag dem böckerna som jag behövde och vi åkte äntligen hem.
Nu ska jag bara vila och göra mig redo for the first day of school.
Jag har inte bestämt det än, men det kommer förmodligen bli lite mer modetips från mig här i bloggen. Inte sånt som "inne" och "ute", gillar inte de orden så mycket. Det kommer bli mer "höstens mode" och vad som är aktuellt just nu. Jag kommer ta några tips från ELLE, dem som jag tycker passar in, det kommer vara till stor hjälp för mig. Så håll utkik efter mer mode och "Dagens outfit", så ses vi (eller inte) i skolan imorgon! :)
Ha en bra sista dag på sommarlovet, alla ni som går på IESE!
//Marta 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0