First day...

Idag var det början på ett nytt skolår. Nu går jag i 7:an!!!! :)
Vi har fått ganska bra lärare, kan inte säga direkt om dem är bra eller inte, man måste ju lära känna dem först. Nu sitter jag här med vårt schema framför mig och ska planera när jag ska ta tunnelbanan för det här året.
Imorgon ska vi ha "Clash of the classes", det är en tävling mellan klasserna, den bästa klassen i årsgruppen får tävla mot lärarna.
Efter skolan så åkte jag och mamma till Haninge centrum för att lämna några böcker som jag hade lånat i biblioteket där. Passade även på att gå in på H&M och Kappahl, i H&M så hittade jag två jättebra plagg och i Kappahl så hittade jag äntligen dem perfekta svarta shortsen som jag har letat efter jättelänge! :) Kan tyvärr inte lägga upp bilder på plaggen nu, ni får se dem  mig istället lite senare i höst.
Här får ni en fin blus i militärfärgat från H&M, jättefin färg till hösten, speciellt på jackor.

Blus, H&M, 199 kr.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0