Scrapparazzi



Som nästan alla mina vänner vet, så gillar jag att scrappa (hålla på med scrapbooking).
Idag har jag varit och shoppat lite prylar till scrappandet.
På Scrapparazzi, en liten butik på Krukmakargatan 3 i Södermalm, har jag köpt blommorna.
Jag var där för första gången och jag gillade vad jag såg. Butiken var fylld med papper, stämplar och andra saker. Jag hade hamnat i "scrap-himlen".
Den långa stämpeln med fjärils motiv på har jag köpt på Skapa Hobby, en butik på Hornsgatan 29D i Södermalm.
Jag var också där för första gången. Butiken var rymlig och hade ett stort urval av embossing pulver.
I Panduro Hobby kan man bara hitta röd, vit, silver och guld, men där fanns lila, gult, grönt och till och med oranget embossing pulver!
Det blev en jättebra dag för mig.
Hoppas det blev det för er också.
//Marta


Kommentarer
Postat av: ☆ Josefin Bellini ☆

hey! du har inte lust att kika in på min blogg o ge mig lite tips inför en utställning jag ska ha i maj? :3 hade tänkt mig ett rocktema, men va för bilder kan man rita?



vore superschysst.

puss!

2010-04-08 @ 22:11:41
URL: http://minibellini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0